Thursday, February 26, 2009

My Birthday Week

Is next week.

Yes, my Birthday is in 10 days.

I'm a little depressed.

I know, I am young... blah, blah, blah.

I have eye wrinkles, people.... and dark circles.... and a post-prego pouch....

and I am NOT getting any younger....


SO in honor of me feeling sorry for myself.... I am giving something AWAY! Oh yes, a GIVEAWAY!!! :)

So stay tuned. Monday March 2nd.... be here... you won't regret it, I promise! :)


Do YOU feel lucky???

19 comments:

Kelli said...

Your birthday!?!?! How exciting. I love birthdays and I love the picture of you in my favorite store!

Blueberry said...

you're not giving away that hat, are you?? ha ha ha ha!

and shush about your birthday. i'm going to be 35 on my next one!

4 Little Men and Girly Twins said...

I hear ya on the not getting any younger... and post baby 'pooch' ug!

i'm sure you'll have a wonderful birthday!

britt

melody is slurping life said...

Oh yes you are young and beautiful...but we all have those days (or weeks or more) when we get down on ourselves.

But cheer-up, you! :)

And I'm so up for a giveaway.

Kat said...

Okay, if you're old, I'm ancient. So, shush! I have had gray hair since I was 17. No lie. And Oil of Olay works great for crows feet. Now shut it, and enjoy your life! Age is just a silly number! ;)
Love the pic!

Christina said...

Yep, you're young and gorgeous...of course you are, becuase if you're not, that means I'm not...and I'm NOT old, okay? Happy birthday in advance, can't wait to see what you have planned. And that photo? Dang are you CUTE. New profile pic?

Rebekah said...

blah blah blah blah! isn't this the same post you put up last year. instead of pointing out how much younger you are, I'll agree with you and say that you're quickly becoming an old fart :)

buckeyemomma said...

Hahaha You're OLD!! hahaha finally! 'Bout time. I'm gettin sick of being 5 yrs in the lead! tee hee.. yeah, you can keep that hat, but I want whatever you're giving away! lol
xoxo

buckeyemomma said...

Hahaha You're OLD!! hahaha finally! 'Bout time. I'm gettin sick of being 5 yrs in the lead! tee hee.. yeah, you can keep that hat, but I want whatever you're giving away! lol
xoxo

CissaLynn said...

Yeah, a give-away!!!! Cool, girl!!! :) That sounds fun and I feel lucky!!! lol!!! :)
Love the pic, too!

Jaimie Kylene said...

I swear having kids ages you!! I'm finding gray hairs now!!!

I hope you have a great birthday!!!

Elaine A. said...

Whatever, you're so cute and I'm thinking you wake up every day feeling MUCH younger than you are. This picture proves it! ; )

Stacy said...

Just think, you get WISER as you get older...so it's all good, right? Well, you are cute and sweet and funny, so I don't think you should feel too sorry for yourself, my dear. :)

Maggie said...

Happy Almost Birthday!

Fire Hunt said...

I love your photo!

Trannyhead said...

Hooray for giveaways -a nd you not only are NOT old but you don't LOOK old, either!

Arizaphale said...

Well you LOOK gorgeous and as a very wise woman once said to me, 'enjoy how you look today cos one day you're going to be 40 and wishing you looked like you did when you were 27'. (or in my case it was 'one day you're going to be 60 and wishing you looked like you did when you were 40!) :-)

Maya said...

You are YOUNG girl! Happy Birthday!

Golightly said...

Excuse me? Old?? I know how old you are! And I know you have an idea how old I am! LOL! that aside, I'm all for giveaways!

Happy {early} birthday, girl! (and I MEAN "girl"). :)