Sunday, January 11, 2009

BSM

I'm not sure he was amused that I took his photo....


I believe he was saying "mooooooooommmmmm," because I asked him to pose for me.

I'm saving this photo for future girlfriends. :)


Head over to Tracey's to see more best shots!

20 comments:

Fire Hunt said...

I like this photo he is so cute.

mystereiss said...

adorable!!!!!!!!!!!!
~dawn

Christina said...

Hahaha!

sorry Adam - I'm laughing WITH you, not AT you!

Blueberry said...

he he he!

Mia's Mama said...

perfect shot for the future girls :)

CissaLynn said...

I love it!!!! Priceless!!!! :)

Megan said...

oh yeah, he's workin' it :).

Dawn said...

Hee Hee...very cute!

Perfect for the engagement photo memory book ;)

Jaimie Kylene said...

Oh my gosh! I love his little face!

Sara said...

He's so adorable!

Elaine A. said...

Totally a keeper. And so cute!

Joanna said...

OMG - Hilarious!! Look at that little attitude standing in his undies. Super adorable.

Stacy said...

So hilarious and soooo cute! That will be just PERFECT for showing future girlfriends. :)

Mandy aka Mandaroo said...

I get a lot of that with the poses as well! I see you have a transformers fan there....those things sure are hard to put back together! ; )

Golightly said...

LOL!!! Just to let you know, Harrison digs that shirt.

Julie said...

Cute!!

Maya said...

I can hear him saying that!

Kellan said...

So A-dorable!!

Hope you are having a good week - see you - Kellan

Our Family said...

OMG...he is HUGE!!!

Must be a boy thing, my son runs around in his underwear all the time, as soon as he get's home...off with the pants...lol

Arizaphale said...

hahahahaha At least he has clothes ON. My 6 year old nephew gets his gear off whenever possible!