Tuesday, May 6, 2008

Randomness

Ok, so there's lots going on and I've been so busy I feel like I've had no time to write anything! So, here we go:

1) We ARE going to Nashville with Andy next week. We leave on Sunday and come back Friday. Yay! I can't wait. :) I really need some time away and I can't wait to experience a new place with my boys!

2) CSI the video game. Don't ever get it. It's addicting. I think there's crack in it and somehow it comes out of the television and attaches itself to the player, and maybe that player will play it until 2 am. Maybe.

3) School is over for two weeks. I am SO glad. I got one B and two A's. Not too happy with that B, but I guess I will live.

4) Some issues going on at Andy's work. Things could impact him. Pray for us, if you think about it!

5) I PLANTED flowers today! Yes, my brown thumb planted flowers. They look nice, so far. :)

6) Another busy next few weeks! We are traveling twice, graduation parties, my sis leaves for her missions trip in less than a month, Matthew turns one in two months.... I feel like this summer is over, already.

7) I have over 80 hits a day- AND less that 20 comments. What is that ABOUT? Comment people. IF you read this...comment. I like them. It makes me happy. Don't make me cry. ;) PWEASE!

8) Goodmail! Check this out- it's awesome! I got this in the mail the other day. Thanks! :)


9) My drug taking, for my womanly issues, is almost under control. They made me really sick, at first (which is why I've been a little MIA, lately) but I am starting to get used to the hormones. Hopefully, my pain will go away SOON! :)

10) That is all. I am sleepy. No CSI game playing tonight. The bed is calling. Happy Mid-week everyone!

20 comments:

krissy said...

I comment....

CSI video game....hmmmmm....may need to look into this.

I'm going through similar issues with hubby's work. So, you pray for me and I'll pray for you. K?

And good job on the report card. You rock!

Stacy said...

Have fun in Nashville! That should be a good time. I would like to go there someday. My parents went and said it was pretty fun.

Yay, on school being almost done. :)

Oh, and not to be one upping you or anything, but I get 100-200 hits a day and rarely get over 15 comments. One of my posts (the tutorial on the dress) got on Stumble.com this weekend and has over 850 views and 16 comments, so you are doing pretty good! :)

Fire Hunt said...

We always have time to pray for you and your family:)

Christina said...

Here I am, commenting! I feel your frustrations - my stats are almost identical to yours!

I have a post with the same title floating around in my head right now, too. :o)

You busy, busy woman - you just never stop!

Maggie said...

I have never heard of a CSI video game...now I'm not sure if I should look further or not!

I'll cross my fingers for Andy's work.

And yay for your grades -- I hope I am as well off...but I have a feeling I won't have nearly such stellar things to report!

And have a great time in Nashville -- it's always fun to have a vacation!

Elaine A. said...

Yay for Nashville, y'all should have lots of fun!

Yay for Goodmail!

Yay for the school break (and your grades are awesome!)

Praying for the job stuff and for you to feel better...

Stacy said...

Stap away from the CSI game....slowly step away :)

Congrats on the good grades & enjoy your time off! I know I am :)

This Southern Belle said...

What a pleasant surprise in the mail!

Blueberry said...

just put the controller down and step away from the game console- don't make us do an intervention!! ;)

Angie said...

I think CSI the show is addictive, so I would guess the game would be even more so. I will pray for Andy's job situation and for your very busy travel this summer. I know how you feel about the summer being gone before it started just because it is booked already.

KEEP BELIEVING

Kellan said...

Congrats on the great grades. Nashville sounds fun - so glad for you!

Have a good day - Kellan

Arizaphale said...

Ooooooohhhhhhhh. A B? POOR YOU!!!!!! hahahahahha

Great news about the trip! You'll have a great time getting away from it all.

Enjoy bed you CSI virtual crack addict you!!!!

Law Student Hot Mama said...

I get 200 hits a day and 30 comments! What's up with that? At least your comment ratio percentage-wise is better than mine.

I hope everything works out with hubby's job!

Cheeky said...

Blogger ate my comment - let me try again.....

Another video game addict...I would hold an intervention for you but I am too busy playing video games.....

Kathryn said...

I am with you on #9. Going through the same thing over here. Hope it gets better soon. For both of us!

Prayers for you and your hubby. Hope everything works itself out.

4 Little Men & Twins said...

Yeah for going with Andy!
Yeah school is almost done!
Wow... he's going to be ONE!
I here you on the views but so many less comments. The ratio is so LOW. I guess people are uncomfortable commenting. If I read someones blog I comment. I may not comment every single time because I can't. But I don't lurk. :)

We'll pray for the job... that can be so stressful.

talk to you soon,

Brittany

Sue said...

I have to buy two more mirrors because we added tables. Let me know when we get can get together.

Sue

Super Kristen said...

No wonder you're always up late, even though I'm an hour behind you!!! It's the game!

I'll keep you and Andy in my prayers.

Hormonal drugs... ugh. I got so sick when I went back on mine... Iv'e just stayed on them ever since even though I don't even need them for "that" right now (hahah TMI maybe)... but I don't want to go off and then back on and get all sick for months again... so I'm just staying on until I'm in the right situation to have kids. At least they help my skin stay clear in the meantime. lol yay!

My Goodness said...

I also wish that everyone would leave a comment.

Have a GREAT time in N'ville! Traveling is fun...don't sweat the small stuff!

Congrats on the good grades...how exciting to be almost done!

Hope you continue to feel better!

Laura McIntyre said...

I comment when i can, but i think
you know im around.

The trip sounds like great fun but
i really hope the work issues turn
out to be nothing.

Enjoy the trip